2 yaşındaki kızım kilo almıyor. Çinkosu düşük, kanı düşük. Çevremdeki Kişiler kendi çocuklarına doktor tavsiyesi üzerine takviye edici formül süt ismi bu sanırım yazdırmış çileklisi kakaolusu da var. Bende yazdırmak istiyorum.
kullanan var mı ? Kilo aldırıyor mu?