Mom4775 Resmen iyice seyrekleşti anlatamam önü resmen açılmaya başladı. Saç çıkaram bir formülünüz varsa paylaşır mısınız? Dax supergro kullanan,sonuç alan falan 😕
Cheddar Mom4775 çam terebentin yağı & macitefendi sarımsaklı şampuan ikilisi😻 Şuan önden uzayan bebek saçlarımla adeta aşk yaşıyorum 😅
sinefil Mom4775 Geçen gün saçlarımı kestirirken kuaför saç botoksu yapalım sana dedi. Ben düşünmüyorum ama saça çok iyi geliyormuş boşlukları dolduruyormuş belki yaptıran, bilen arkadaşlar vardır
Mervezezeeee Mom4775 benim 2 çocuğum var 2 sinde de aşırı döküldü netten bittim sabunu aldım instagram dan sac dökülmesini durdur du ayrıca saçımı coşturdu yeni saçlar cikiyo r şimdi hep 1 yıl dir kullanıyorum şampuanı biraktim
Cheddar Ftm- şampuanın içine iki kapak yağdan koyuyorsunuz. Çalkalayıp normal kullanıyorsunuz. Bazı saçları kurutuyo bazılarını yağlandırıyomuş onun dışında hem acayip uzatıyor hem de saç dökülmesini kesiyor (kan değerleriniz normal ise)
Cheddar Mom4775 vallahi billahi işe yaradı bende. Tam 15ay döküldü saçlarım kan değerlerim normal çıktı vitamin eksikliğide yok çıldırıcsktım artık. Helalles mi ne zehir zıkkım bi ton para verdim hiç bi işe yaramadı. Zyağlı sabun kullandım keçe gibi oldu.. En son bu tavsiyeyi uyguladım. 1 şampuan bittiğinde dökülmem baya azaldı normal seviyede suanda. Banyoda akması durdu. Şimdi önlerim komple kısa bebek saçlar 🙏😊