PortakalliKahve YigtnAnnesi şaşırdık mı ? Bekliyordum valla insanlar ipini koparmış gibi dışardaydı, hadi dışarda olmalarını geçiyorum önlem sıfır
Birceninannesi YigtnAnnesiankarada yaşıyoruz hafta sonu açıktı zaten ama biz yine çıkmıyoduk bizim için prk değişen bşy olmadı alıştık artık🙄
PortakalliKahve YigtnAnnesi yapacak insan yok ki. Özledik artık normal hayatımızı. Böyle giderse daha çok özleyeceğiz 🥲
Cihangiriinannesii YigtnAnnesi İyi oldu valla ipini koparan sokakta bu millet akıllanmaz korona dönemi öncesinden bile kalabalık sokaklar artık. Gerçi yasakları takan yok orası da ayrı mesele
YigtnAnnesi Cihangiriinannesii Simiyy BeyzaLivaLeyla Cheddar Prensinannesii kimse kimseyi aldiris etmiyor bugün parka gittim Allah korusun herkes.dolusmus mesafe yok birşey yok zaten yaşlılar almış başını gidiyor hiç korktukları yok vallaha sonumuz kötü … GoGirl
BeyzaLivaLeyla YigtnAnnesi bizim için değişen bir şey olmadı hep evde olduğumuz için asıl şu mutasyonlu virüs 0-9 yaş çocukları hedef alıyor diyorlar ona daha çok kafam takılıyor sonumuz hayır olsun inşallah
Emiryigit BeyzaLivaLeyla Biz ailece olduk ingiltere mutandi 4 yaşındaki oğlumda oldu üç gün ateşi oldu sadece ağır atlatmiyo deniliyo genelde çocuklar
AdaE1905 Vanilya seno gorunce arkadaşımı görmüş gibi oluyorum vanilya baci bu gün kek yaparken malzemeleri eklerken sen geldin aklima 🤣🤣
Prensinannesii YigtnAnnesi valla sirtteyim görseniz kaldırımlar hepsi yaşlı insanlarla dolu iç içe oturmuşlar sanki oturma vakti düğünler zaten fazlasıyla önlemsiz aylardır çıkamıyoruz annelerimize bile gidemiyoruz ama millet keyfinden yer vermiyor