Bebeğinin kulağına küpe delikleri açtırmayan var mı ben yapmadım yapamadım içim acıyor birkaç videoya denk geldim öyle ağlıyorlar ki.. kıyamadım büyüyünce istiyorsa kendi yapsın dedim. Şahsen benim küpe deliklerim olmasa çok daha mutlu olurdum belki o da öyle düşünür dedim 😅 sevmiyorum takmayı görüntüsü olsun abdest alırken ekstra iş çıkarması olsun vs.
Şimdi küçük acısa da unutur diyecek olursanız kaç yaşında insanlar küpe uğruna kaç tane delik deldiriyorlar misalini verebilirim 😁
Siz yaptırdınız mı yada ne zaman yaptıracaksınız :)