Aralık ayında esım oldu ben kızım hıc bısı olmadık negatıf tı ama bızım cocuk dr bana kendımı korumak ıcın tavkıye onerdı onları ıctım.bebegımede sutumden gectı sanırım o zaman 4 aylıktı.sımdı 7 aylık ve 20 gun once kızım ve bende corona olduk sımdı de kızım zature ye dondu gene takvıye ılac ıctım 😔