MihrimahRabia canım baya araştırdım nezle olduğu ilk gece söylediğiniz gibi zeytinyağlı sarımsak yapıp ayaklarına sürdüm, kantaron yağı sürdüm göğsüne bogazlarına, serum fizyolojik ve birde karanfilli soğan yaptım ve sabaha kadar 1 saatte bir emzirdim sabah kalktık hicbirsey yok çok şükür çok korkup tedirgin olmustum Allah hiçbir çocuğa hastalık vermesin teşekkür ediyorum