Benim bebegimde 4,5 aylık. Kakalar çok düzenli bir şekilde sabah uyanmayla başlardı günde 3 bazen 4-5 olurdu ama 2 hafta önce covit olduğum zamanda sütüm azaldı ve mama takviyesine başlamamla düzeni bozuldu suan anne sütü veriyorum 2 gündür yapmıyor kaka her bezini aynı hevesle açıyorum ama yok 😔 pırt yapıyor rahatlıkla acaba tedirgin olmam yersiz mi? Kafam çok takılıyor bu olaya doymuyor diye mi yapmıyor diye içim içimi yiyor 😓😓