Kızlar bebeğim de 2 gündür burun akıntısı burun tıkanıklığı var burun yıkaması yapmama rağmen hiç bir etkisi olmadı geçmedi tıkanıklık ve gece gündüz hiç uyuyamıyorfu hastaneye götürdüm bugün dr gribal enfeksiyon olmuş dedi sdce burun spreyi yazdı ama kağıdını okudum bebeklerde kesinlikle kullanılmamalıdır yazıyor internetten baktım aynı şekilde kullanan anneler varmı