OyaGny gazdan ağlıyordur canım 2 ay 23 günlük benim bebeğimde yeni yeni rahatlıyoruz gaz damlası kullan bende senin gb bebeğim ağlayınca ağlıyordum öyle bebekler daha stres olurmuş elinden geldiğince sakin durmaya çalış bebişinin kulağına güzel şeyler söyle yazık zaten bebişler sıkıntılı süreçten geçiyor bide bizim stresimiz eklenmesin