Elaa11 Arkadaşlar Dr a gittim ilaç verdi kullanıyoruz fitil filan verdi.antibiyotik vermedi ama..ateş sureklo 37-37,5 bandında seyrediyor dünden beri.. evde yaptığınız birşey var mı? Bademcik ten birşey yiyip icemiyor.. süzüldü yavrum😢😢
Gocicim Elaa11 bes gun surdu brnm bi fitil bi dolven kullandik bide antibiyotik kullandik anca gecti😞
Elaa11 Azatsmommy bilmiyorum acaba biberondaki suyu soğuktu fark etmeden mi verdim diye düşünüyorum.sadece bu aklıma geliyor