Merveeeeeee0901 evet çok kötü olmuştu benim de . Hatta mastit benzeri birşey de yaşadım , elektrikli sağma makinesiyle boşatıyordum sürekli göğsümü , o da yara yapmıştı ucunu fenaydı . Ayva çekirdeği iyileşmesini hızlandırdı benim . Hala zulaladığım ayva çekirdekleri vardır dolabımda kötü günler için :)