Kızlar kızım geçen birden acıyor diye önünü gösterdi doktora gittik muayenede bişey çıkmadı idrar tahlili istedi ancak kızım poşeti taktırmadı ağlamaktan. Sonra ertesi gün doktorumuz aradı şuan iyiyse tahlile gerek yok idrar yolu enfeksiyonu olsa ateş olur dedi belki susuz kalmıştır bol su içsin dedi. Ancak bugün yine bir kere acıyor dedi ama geçenki gibi ağlayarak demedi sizce ne olabilir ? Başına gelen var mı?