Kızlar 5 ay önce kovit oldum biraz ağır geçirdim. İlacımı kullandım çünkü cigerlerimde hafif buzlanma vardı. Çok şükür toparladım bı sure sonra. Dünde kuzenimin işyerinde 3 kişi de covit çıkmış. Benimde 2 gündür mide bulantım var safra kusuyorum ara ara. korkuyorum şimdi acaba yeniden mi oldum diye :( başına gelen duyan var mı ?