Piskevitlipasta her renk için farklı deterjan kullanıyorum. Beyazlar için ariel, renkliler için bingo sıvı olandan, siyahlar için perwoll.
tül içinse yumuşatıcı gözüne nilem tül beyazlaştıcısı koyuyorum. Hem çok beyazlatıyor hemde kolalı gibi sertleştiriyor tülü. Ön yıkalamalı yıkıyorum. Deterjan gözlerine biraz toz şeker de koyarım beyazlaştıyormuş. Bu kadar😁