Ya bnm bebeğim neden sürekli mızmız anlayamıyorum ne yapsam olmuyor akşama kadar oyna Mak istiyor yada kucakta gecfirceksin gezmeye götürürüm ağlar misafir gelir ağlar en fazla 15dakika kalıyor susuyor daha da susmaz ne yapcam neolur bişeyler diyin değişik oyuncaklar bırakırım oynasın oynamaz oturtururum durmaz kafayı yicem ya buarad 7bitti 8deyiz ne zmn gecicek biri bişey desin bn mi yapamiyorum acaba 😭😭😭