Melekbal benim bebeğimde de vardı , ilk başlarda hassas cildi diye düşünmüştük önemsememiştik , sonra uzun süre geçmedi doktora götürdük . Bebek egzaması dedi doktor. Kortizonlu bir krem verdi sadece 5 gün kullanın dedi ve geçti . Düzenli olarak da nemlendirici kullanın dedi