Waffle Smsnannesi Siz kac kat giyiyorsaniz bebeginizi de bir kat daha fazla giydirin. Ayagindan corabini ve sapkasini eksik etmeyin :)
AyazMerve Smsnannesi Ben hep kısa kollu veya sıfır zıbın , üstüne de tulum veya alt üst giydirdim . Ve ilk ay penye battaniyeye sardım . Sonraki aylarda da aynı giydirip uykudan kalktığında yelek giydirdim.