Ben uzun kollu zıbın bir iç alt pijama üstlerine de takım giydiriyorum evdeyken. 2 kat olmuş oluyor yani. Dışarı çıkaracağım zaman da bunların üzerine ya tulum ya da yelek+hırka giydirip bacaklarına da battaniye örtüyorum. Böyle yazınca aşırı kalın gibi geldi bana da ama giydirirken az bile gibi geliyor 😂 daha 47 günlük ama 🙈