Dobis Belki 30 kere mastit olmuşumdur.4 aydır bebeğimi sağarak besliyorum.3 kere antibiyotik kullandım ilk 2 ay son 2 ay da kendi çabalarımla geçirdim.fakat sonuncu mastitim 3 gündür geçmiyor.koltuk altımda yuvarlağımsı bir kitle var dokununca acıyor ağrıyor.elimde kalan antibiyotiği 2 gündür içiyorum daha etki etmedi.Sorum şu artik hastaneye gitmekten de yoruldum sürekli aynı antibiyotik veriliyor evde vae diye de gitmedim ama apseye çevirip ameliyatlık olmaktan çok korkuyorum 3 günlük sertlik hemen apse yapar mı belirtileri var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.
Lallala Dobis apseye çevirir mi bilemiyecem ama banyoda ılık su elinizle sağın çok rahatlatıyor elinizle sağın herzaman aşırı doluluk varsa
Dobis Bütün geçirme yöntemlerini denedim son çare ilaç kullanıyorum. Lallala aslında çok çok azalmadı tam dolu diyemem ama belli biyerde kaldı 3 gündür geçmiyor.herşeyi denedim son çare ilaç içiyorum zaten ama apseye çevirmesinden çok korkuyorum.