Tosbik6 sadece anne sütüyle besleniyor benim kızımda. 47 günlük şu an. Bir kaç gün tuvaletini yapamadığı, yapmakta zorlandığı oldu. Nasılsa çocuk ben yersem ondan beslendiği için bağırsak çalıştıran besinler yemeye çalıştım o dönemde. Kayısı yedim, Şalgam içtim. Çok iyi geldi ikiside. Birde bebeğimi zeytin yağıyla yağladım o dönem. Özel bölgesi, kakanın çıkış noktasını yağlayın yani o bölgeyi uyarın. Görün bakım düzeliyor. Ve ben çocuğumu o günden sonra her banyodan sonra zeytin yağıyla yağladım öyle bir sorun yaşamadık daha sonra.