Asyaelf çıldırmayın size kasti bir durum yok çünkü her bebek atak günlerini aynı yoğunlukta geçirmeyebilir büyüme hormonlarının etkisiyle bebekte oluşan değişimler bunlar ve belki onun içinde de çıldırma hissi meydana getiriyor. Benim bebeğimde çok zor bir bebektir ciddi söylüyorum, Allahım esirgesin onu. Ama emzirmekte ısrarcı olup memeden tiksindirmeyin şuan 3 4 5 saat aç kalabilecek kadar büyük ve midesi de artık gelişti. Karanlıkta emzirmeye çalışın gezerek emzirmeye çalışın. Tek derdi kucakta olup etrafı incelemek, emerek vakit kaybetmemek yani öyle söyliyim size. Bu dediklerim bende işe yaramadı, eşime sırtımı döner bebeğimi emzirme pozisyonuna getirirdim eşim agucuk bugucuk yaparken bende onu emzirirdim babasıyla göz temasında kalırdı yani. Sabır arkadaşım🌼