Aycaelifdfne kanz kullanıyorum.oğlum 2 aylıkken oynamaya başladı. Çok seviyo hergün mutlaka oynuyo.renkleri çok canlı güzel. Parmaklarını kullanmayı bu halıda öğrendi 3 aylıkken . Şimdi iki oyunçağı birbirine vurmaya çalışıyo . Fakat bireysel oynamayı seviyo . Dikkatini dağıtmayacaksın onu uzaktan seyredeceksin