aay1 çok geçmiş olsun canım ben oğlum 3 günlükken pozitif olduğumu öğrendim. Hem corona, hem doğum ağrısı, hem lohusalık beni çok zorlamıştı ayrıca eşim de pozitifti 😔 çift maske taktım ilk 3 gün ateş yaptı bende biraz da halsizlik ben ağrı kesici bile 1 2 kere yuttum ama doktorumun sezeryan sonrası için verdiği antibiyotikleri kullandım. Sanırım bebeğime de geçmedi yada biz anlamadık. Korkunu anlıyorum ama lütfen moralini yüksek tut. Ihlamur iç bol bol. Meyve ye. Tavuk suyu, kemik suyu çorbası bir de 😇