Cennetkokum Kakasını yaptı bi kez çok olay çıkmadı ama çiş yaparken ortalığı yıkıyor istemiyor ağlıyor pipisini tutuyor kıpkırmızı yaptı parça parça işiyor sizce bırakmalı mıyım böyle normal mi olması ??
Mom084 Cennetkokum ne kadar ki bebeğiniz bence biraz firmanızda fayda var eğer öyle korkarsa daha çok inatlasir