Benibisall Rihle fallik dönemle bunun alakasi yok bu masturbasyon bebeklerin cocuklarin bilincsiz yaptiklari bisey zevk aldikları, hoşlarına giden seyi devam ettirme durtusu uzerine kurulu. Fallik donemde cinsiyetlerini farketmeye basliyorlar 4 yaştan sonra o
Rihle Benibisall Allah aşkına 6 7 veya 8 aylık bebek nasıl zevk alır. Bilinçsizce yapılan birşey mastürbasyon diye yaftalama bana çok kaba çirkin hoş olmayan şekilde geliyor. Uzmanlar nasıl isimlendirirse isimlendirsin. Ufakcık melek dediğimiz bebeklere o ifade çok ağır
premsesannesi49 Hant 3 aya yakındır yapıyo başlarda anlamadık biz tabi gazı var sanıyoduk 5 ayı geçmişti bi yandanda gaz olmaması lazım diyoduk sonrasında doktora götürdükte öğrendik şok olduk bizde inşallah geçer çok sinirleniyorum öyle görünce
Seyitinannesi premsesannesi49 ne yapiyor mesela örnek verirmisin ben konuyu anlayamadım tam. Daha buyuk bir bebek olsa bir yerlere kendini sürterek bu durumu keşfetmiş olabilir ama sizin bebeginiz çok küçük o yuzden merak ettim
premsesannesi49 Seyitinannesi bi bacağını diğer bacağının altına koyup karnına doğru çekiyo bacaklarını ıkınır gibi sesler çıkarıyo aşırı derecede terliyip su içinde kalıyo bıraksan saatlerce yapıyo bunu kucağıma alıyorum yapmasın diye kızıp ağlıyo bu sefer
Rihle Hant ben annenin üzerine gitmedim böyle bir isimlendirmeyi duyunca şok oldum ne olduğunu açıklamasını istedim
Rihle Damla_K doğrusu bu diye masum bir bebek için ergenlerin yaptığı o kaba ifadeyi kullanmaya hiç gerek yok bence
Prensinannesii premsesannesi49 ya benim oğlumda 7 aylık ayakları hep üst üste ama terleme felan yok yani bu bir sorun mu anlamadım
Seyitinannesi premsesannesi49 ilk defa duydum böyle birşey benimde oğlum var ben hiç bu şekilde bir gözlemleme yapmadım. Siz yine doktorunuzun dedigi gibi hareket edin. Bana normal bir bebek hareketi gibi geldi ama doktorda öyle dedigine gore öyle bir durum
Hant premsesannesi49 sinirlenmeyin lütfen hiç sinirlenecek bir şey yok bilinçsiz yapıyor annesi belki biz de bebekken yaptık bilemiyoruz 😊
Pekmeziletahin premsesannesi49 ozamanlar 1 yaşında yoktu sanırım tam emin olmamakla birlikte ya 1 yaşındaydı yada 8-10 aylık felan
premsesannesi49 Damla_K bencede alakası yok bezini sürtüyo diye düşünüyoduk bezini çıkarıncada yapıyo garip bi şekilde
Damla_K premsesannesi49 canım o bildigimiz gibi zevk amaclı degil kendini tanıyor aslında korkulacak birsey degil ustune dusmezsen dikkatini dagıtırsan ve o hareketi yapmıyorms gibi davranırsan zamanla bırakır
Osibatur Rihle Rihleay bu sekilde kullaniliyor ne abarttiniz mastrubasyon sapiklik degildir cocugun kendini tanima sureci ne kadar katisiniz yahu bu cocuklar buyucekler sanki cinsel organina dokununca ne oluyor allah bu duyguyu vermis evet bebek mastrubasyonu ne var bunda cocugun saglikli hissi duygularin oldugunun bir kaniti bu her bebek yapmaz yapan bebek cocuk vesairede ayy bu sapik oldu diye bakilmaz cocuga izin vericeksiniz kizmicaksiniz ileride saglikli bir cinsel hayati olmasi icin kac tane kiz cocugu anlayissizlik yuzunden vajinusmus oluyor biliyor musunuz benim oglumda da yasadim gormezden geldim yapmak istediginde baska bi oyun buldum asla yaptigi seyin uzerine durmadim bu kadar
Damla_K Rihle Kaba ifadeyi biz bir tarafımızdan uydurmadık hanımefendi :) anlamamak icin ısrar ediyorsunuz.
cankuzularim Rihle simdi cocuklarin yaptigi bu meseleye takmadın isime mi taktin ne isim dersen de bunu yapan çocuklar var amac bunu nasil önüne geçebiliriz
Rihle Damla_K değişik olan da benim söylediğimi anlamamakta ısrar edende sizsiniz bence . Nasıl isimlendirilirse isimlendirilsin illa bunu kullanmak zorunda deilsiniz . Masum bir bebeğe bu ismi kullanmak sanırım sizi tatmin ediyor uzmanların her dediğini yapsak eskiden nasıl büyütürlerdi acaba bebekleri
Rihle cankuzularim bunun isminide zikretmek çocukların bunu yapmasından da normalmış gibi bahsetmek benim sorguladığım. Bazı arkadaşların yok uzmanlar böyle diyor yok bilmem ne söylemesi üzerine isimden konu gitti tabi ki asıl mesele nasıl önüne geçmemiz lazım
kisgunesi-0102 ilkgozagrimm bu şekilde geçiyor doktorlarda böyle söylüyor yani bu çocuklarda olan durum büyüklerdeki gibi değil elbette o şekilde düşünmemek lazım