Yakında 6 aylık olucaz cnm , gazlı içecekler içmiyorum , kahve içmiyorum , sut ve sut ürünleri bizde gaz yapıyor doktorumun tavsiyesiyle azalttık onları da , eti de azaltım, bizde tavuk eti yediğim zaman aşırı gaz yapıyor.. yani daha hafif yemekler.. bu arada fasulye falan onlarda, daha salata tarzı yemekler, bol bol su .. börek patates pirinç o tarzı şeyler 😊