Kızımın doğuştan goz yaşı kanalları dar. Bu yuzden gözyaşı içeri değil dışarı akıyor. Gözleri hep sulu. Doktor 1 yaşına kadar geçmezse küçük bir ameliyat dedi. Gözyaşı kanalı sondayla genişletilecekmiş. Sık sık masaj yapmamızı önerdi. Ameliyatsız bu sorunu halledenler var mı acaba?