Kızlar, bebeğim bir aylık oldu bugün fazla gazlı bir bebek. Bu yüzden memeyi bile gazından dolayı emziremiyorum. Beş dakika emiyo sonra gazdan kıpkırmızı kesiliyor. Kafasını geri ittiriyor falan. Bitkisel olduğu için nurse harveys almayı düşünüyorum. Bu damlayı kullanan var mı. Yan etkileri var mı veya. Nereden temin edebilirim.