Gebeliğimde regenesis kullanmıştım doğumdan sonra 1 kutu daha kullandım şimdi yeniden alacağım ama acaba emzirme döneminde daha iyi bir vitamin takviyesi var mıdır bilemedim
sizler hangi vitamini kullanıyorsunuz bu arada benim bebeğim anne sütü dışında mama da içiyor