Fatmaaydn Selam anneler 15 günlük bebeğim var. Gün içinde hiç durmuyor. Uyanıp emziriyorum. Altını alıyorum. Sonra bir daha emmek istiyor hiç durmuyor ağlıyor tecrübeli annelerden yardım istiyorum ne yapabilirim acaba
Karanfil06 Fatmaaydn gazı vardır 🙈 bağırsak gelişimi daha yeni başlıyor yararlı bakteri oluşumu ondan dolayı sancısı vardır hepimiz o yollardan geçtik 🥰 benim de öyleyi alıp emzirdim alıp gezdirmekte iyi inan ki en azından alışmıyor öyle duruyorsa devam
Fermanimmm Fatmaaydn yeni doğanlar sürekli emmek istiyorum canım senden ayrılmak istemiyor bende yaşadım aynısını zor ama bir yandan da güzel çünkü 9 ay boyunca senin kokuna alışık seni istiyor tabi hiç bir işini yapamıyorsun o da normal 🥲
Dorukege33 Gaz damlası kullanın faydası oluyor doktorumuz biogai ıle nurse harveys verdı kullanıyoruz etkısını gösterdi biz de sizin gıbıydık 50 günlük olduk çok şükür daha iyiyiz