2 yaşında oğlum 25 aylık şuan. İshladwn doktora götürdük. Ailelerden uzakta yaşıyoruz arkadaşı yok oğlumun pandemide dolayı kimseylede görüşmüyoruz. Asosyal çoçuk oldu. Doktor bugün balon uzatmış almamış ki başkasından birsey almaz. Sonra ellerini piyano çalar gibi yapıyor mu demiş eşim yok demiş.konuşmasında gerildik var evet onu biliyoruz. Cümle kura ıyor. Anne baba anneanne babaanne yağ bim dayı teyze gibi şeyler söylüyor. Yabancılarla göz teması az demiş otizm olabilir. Çoçuk psikolojin götürün. Ben çok üzüldüm. Yıkıldım. İsmi söylenince bakıyor. İşaret ediyor. Her söylediğimiz anlar. Yapar. Çok üzgünüm. Lütfen çevrenizde varmı otizmli bebek bilgi verir misinş