Elifyor merhaba yazdıklarınız nama ‘dokunsal hassasiyeti ‘düşündürdü.Oğlum kendi yemek istemez asla bana yedırtır hep yumusak seylere pek dokunmaz agzına dedıgınz gibi bazı kıvamdaki şeyler geldiginde öğürür gibi yapar yemekte cok seçici bende üzülüyorım sağlıklı beslenemıyor diye tabaga meyve koyarım ulasabılcegı yere onu bunu alıpta yemez sankı ben yedırmesem hıc yemek yemeyecek gibi hissediyorum kilo konusunda sıkıntımız yok maşallahı var 18 aylık bu arada ama sizde bi dokunsal hassasıyeti araştırın baya okudum bende pedagoga götürmeyi dusundum bende biraz daha henüz gitmedim gözlemliyorum 😔