Papatyaseverrrr Kizlar ben kovid gecirdim bugun karantinamizda bitti ama ne tat nede koku alabiliyorum korona gecirp bu durumu yasayan var mi ne zaman geliyor tekrar tat koku
Silwester Papatyaseverrrr eşim 6 ay olacak nerdeyse gecireli hala tat koku alması gelmedi ara ara geliyormuş sadece.Gecmis olsun sizede
damlahira Papatyaseverrrr Ben olmadım şükürler olsun ama çevremde olanlar var bir süre daha devam ediyormuş tat ve koku kaybı
Umutum1 Papatyaseverrrr benim karantina bittikten 1 hafta sonra koku 3 hafta sonrada tat gelmişti. Ama bazen 6 aya kadar bile sürebiliyormuş.
babymilax Papatyaseverrrr ben 7.günümdeyim tst koku yok. Eşimde 10 günü dolduralı 2 gün oluyor hâlâ tat ve koku hissi gelmedi
Esmermelek05 Papatyaseverrrr canım benim de 20 gün sonra falan geldi birfaha hiç gelmeyecek sanıyordum çok kötü birşey ama geliyor sıkma canını
Japonprenses Benim koku duyum 2 ay sonra az buz geldi 6 ay oldu simdi eskisi gibi daha yeni alıyorum koku
Ayferol0 Papatyaseverrrr 4 ay oldu geçireli tat ve koku gitmişti hala gelmedi ve 1-2 haftadır her şeyden aynı ve iğrenç bir koku alıyorum inşallah sizde çabuk gelir
Elifeslem1 Papatyaseverrrr benim tat korona bitince gelmişti 2 hafta içinde ama koku burun tıkanıklığı baya uzun sürdü bı kaç ay