Kızlar oğlumun pipisi sorunlu olduğu için acil sünnet ettirmek istedik devlet çok kalabalık sakin olsun dedim eşim bir tanıdıktan sünnetçi buldu özel klinik araştırmadan da gittik eşim izinliyken olsun diye neyse çocuğu uyuşturdum dedi ama sünnet boyunca oğlum feci şekilde ağladı öyle böyle değil bayılacaktı o derece diyim sonra eve geldik uç kısmı da kesilmiş adama mesaj atıyoruz başıma ilk defa geldi ama kesmedim vs diyo ama kesmiş yani besbelli alt kısmı şiş deriler sarkmış şekilde enfeksiyon yanına gittik yine normal dedi batikon döktü gönderdi neyse öyle böyle 2,5 ay oldu ama oğlumun pipisi çok değişik ucu biçimsiz deri var pipinin alttan çevrelerden et sarkmış şiş normal diyor çevremde de oğlu olan kimse yokki soruyum eşimde normal değil ama büyüdükçe düzelirmiş diyo devlete götürdüm evet ucunu kesmiş felan dedi salak gibi gülüp durdu net bi cevap alamadım sonra da zaten eşimin izni vs olmadı götüremedim eşimin whatsappı bende de açık durumlarına bakarken o sünnetçinin durumuna denk geldim adam bildiğiniz terör örgütü mensubu zaten ihraç edilmiş meslekten öyle anlatıyor eşim görmemiş daha eşim de askeri personel ben bile bile oğlumun pipisini öyle kestiğini düşünüyorum ama bunu eşime desem sonuçların iyi olacağını sanmıyorum ilk izin gününde özele götüreceğim ama eşim videoyu bugün izlese, özelde de gerçekler ortaya çıksa sonunu düşünemiyorum kızlar napcam ben kafam durmuş bi şekilde şuan