Bende kullanıyorum ve cok memnun kaldım ama alerjisini araştırmak lazım mesela benım kızımın egzamasını süt ürünleri,yumurta akı ve sıvı deterjan uni baby tetiklemiş bazen dayanamıyorum bır kaşık yoğurt alıyorum hemen yanağında beliriyor o zman da advantan diye bır krem var kortixonlu anında gecırıyor