Kızım daha 11 aylık ama istediğini yapamazsa çıldırasıya ağlıyor nefesi kesilene kadar çığlık çığlığa en son ağlamaktan tıkanıyor nefesi kesiliyor sakinleşmesini saymıyorum bile 1 saatten önce sakinleşmiyor. Eğer istediği yeri kurcalayamazsa istediği eşyayı objeyi eline alamazsa falan bu durum geçici mi acaba çok canımı sıkıyor bu durum. Mesela prize elini sokuyor korumalık var ama çıkartmaya çalışıyor ki çıkartıyorda bende izin vermeyince başlıyor ağlamaya aralıksız tam 45 dk ağlıyor ya da mutfak çekmecelerini açıp içine oturmak istiyor ama çekmece çok sağlam bir şey değil denediğinde biri kırıldı dolayısı ile şuan eğrelti duruyor yinede orayı açıp oturmak tırmanmak derdinde tüm bina tek tek kapıma geliyor çoçuğa bir şeymi oldu diye çünkü normal ağlama değil hatta geçen gün komşu ses kaydı alıp beni polise şikayet etmiş kapıya geldiler akşam saati şiddet uyguluyormuşsun diye umarım anlatabilmişimdir o kadar vahim bir haldeyiz. Bu durumu nasıl çözebilirim allah aşkına yardımcı olun geçicimi kalıcımı ben kahroluyorum artık