Maviyesil121212 Buna kim ne diyebilir? Her çocuk için en iyisini annesi bilir başkalarına laf düşmez 😊 Ayrıca güven bağı denen şey gece birlikte yatarak oluşmaz, gün içinde ihtiyaçlarını karşılayabildiğiniz, onunla kaliteli vakit geçirebildiğiniz sürece sağlamlaşır 👍😌 Gece ağladığında da yanında olacaksın zaten eeeee daha ne? İyi yapmışsınız alıştırabildiyseniz ne mutlu sizeee 🥰🙏