3 ay 4 günlük oğlum var sadece mama ile besleniyor ama çok iştahsız oluyor 90 ml mama yapıyorum bitiremiyor bile. Aradaki saat farkını mı kısa tutuyorum acaba diyorum oda yok sizler kaç saatte bir veriyorsunuz yada sadece aciktigini belli edince mı veriyorsunuz