Kivircikgirl bebegim olmadan önce ara ara bende market yoğurdunu alıyordum. Vaktim olmadığı zamanlarda. En son haberlerde bir süt fabrikasındaki işçilerin sütun içinde yikandiklarini gördüğümde inanın tiksindim. Hani hangi koşullar altında yapıldığını görmüyoruz bilmiyoruz . Ben elimden geldikçe sütü mu kendim alıp,mayaliyirum.