İlk kez süt sağıp bebeğime veriyorum sütü sağdım hepsini tüketemedi artanını nasıl muhafaza edeceğim dışarda 3 saat bozulmadan durabiliyormuş dışarda beklediği sürece ısıtmam gerekir mi vede buzlukta muhafaza ettiğim sütü nasıl kullanacağım bir fikrim yok 🤷🏻♀️