arzunur evet aslında gözenekleri tıkıyor ama ben şöyle yapıyorum, pişik kremi değil pişik önleyici çok az miktarda kullanıyorum. Bezini de hemen bağlamıyorum, kremin emilmesini bekliyorum. Hem bezsiz gezmesi daha iyi oluyor hava alması bakımından.
Dediğiniz şey doğru ama, hatırlattığınız için çok teşekkür ederim. Bundan sonra her alt açmada sürmek yerine daha aza indireceğim 🙏☺️