ikbalkr 10 gün yapmayınca rahatsız olmuyor mu, benim oğlum dün yapmadı dünden beri baya huzursuzdu sürekli ıkınıyordu. Dün sabah akşam ve bu sabah saf zeytinyağı verdim şükür az önce yaptı şimdi mışıl mışıl rahatça uyuyor. Bence sabah akşam zeytinyağı verin zaten zararı yok faydası var içeriği bakımından annesütüne yakın vitaminler var içerisinde. birçok gaz damlasının ilk bileşeni zeytinyağı. Bence verin bebiş rahatlasın size rahat gibi görünsede emin olun rahatsızdır.