Kuzeyim1 Merhaba bebeğim 2 aylık formül mama kulaniyorum parka gitsem sıkıntı cikartirmi bilmem nasıl giydirmeliyim neler yapabilirim
Nur98 Kuzeyim1 yasadıgınız yer cok soguksa kıyafetin üstüne tulum onun üstüne mont giydirebilirsiniz yanınıza da mamayı alın huysuzluk yapacağını sanmam benimkiler uyuyordu bebek arabasıyla gezdirdiğimde 😇
_BirAnne Kuzeyim1 kat kat giydirip terletme üstüne tulum hiydir üşürse üstüne ince battaniye atarsın soğuk rüzgarlar burnuna girmesin ince müslin atarsın uyur zaten
SeverusSnape Kuzeyim1 gidebilirsiniz tabii ki, bebeğinizde hava almış olur. Yaşadığınız yerde hava soğuksa kalın giydirin, üstüne de bir battaniye örtün. Turlayın dışarda. Bebeğinize de iyi gelir hatta uyur bile belki☺️
Kuzeyim1 Asenana ne gibi aktivite altını değiştirmem gerek nasıl edebilirm bebek arabasında olur deilmi
Sulem Bende cikmak istiyorum çok sıkıldımm ama sancılanır bebek diye annem salmiyor 2 ayligiz bizde 😅🙈
Btl0610 2 aylık olduğundan beri çıkarıp gezdiriyorum hava alsın diye güneşin yukarıda olduğu bi vakit çıkartabilirsin yaşadığın yer çok soğuk değilse 😊
hatice20 Ben hava güzel olduğu zamanlar çıkarıyorum canım oğlum 3 aylık şu an. Bebek arabasını sevemedi bir türlü şu an sling kullanıyorum etrafı izlemeyi çok seviyor😆
Asenana Kuzeyim1 evden çıkmadan değiştir altını öyle çık 2aylık bebeye de parkta yapılacak tek aktivite yürüyüş sanırım yani ben öyle yapıyordum 😃
GoGirl Kuzeyim1 havalar serin su an bebek arabasinda alt degisilmez.zaten 2 ya da 3 saatte bir besleniyordur kakasida denk gelmeyebilir dolmaz ne kdr uzun durabilirsiniz ki
GoGirl Kuzeyim1 o zman arabada arka koltukta degisebilirsiniz yaniniza mamasi icin termosta su alabilirsiniz
mermik Kuzeyim1 ben kanguruya alıp gezdiriyordum 🤎 ayy ne guzel dejavu oldum bak. Hava alir hem iyi gelir 💝
pervin_t Kuzeyim1 mamasını yedirip,bezini değiştirip çıkın bence biz öyle yapıyorduk😊uzak mesafeli yere gidiyorduksa eğer mamasını,biberonunu ve termosta kaynar su alıyordum kendimle😊
Deletedmom_50 Kuzeyim1 2 aylıkken gezmediğimiz gün yoktu. Her gün dışarı çıkarıyordum. Bebeğe de çok iyi geliyordu, hem temiz hava alıyor rahatlıyordu, hem de algıları açısından önemli bence.
Kuzeyim1 Deletedmom_50 Birde tülbenti örtmemi söylüyorlar yüzune her zmn ne için dir ilk anneligim olduğu için tecrübsixim
Aylaayla Kuzeyim1 ben iki aylık bebeyle yemeğe bile çıktım hiçbir sorun olmuyor.Doktor ortamlara ve dışarı seslere alıştır demişti