Kızlar bebeğim 3 ay 9 günlük. Iki elini yumruk yapıp ağzına götürüyor sürekli. Ben elimi verdiğimde de iki damagini bastırıp var gücüyle emiyor. Aç değil kesinlikle eminim. Uyuyamıyor bir de. Uykusu çok düzenliydi normalde. Nedendir bu allah aşkına diş başladı mi acaba? İlk bebeğim olduğu için tecrübesizim yardım eder misiniz 😥