Aysemme Merhaba annelerim bugün 3 aylık izlem vardı . 6800 geldi bebeğim ve bıngıldak için 4×4 dediler sizin bebeklerin kilosu ve bıngıldak durumu nasıldi kilo iyi mi anlamadım
azem1234 Aysemme iyidir bence benimde 3 aylık ama daha getirmedim kontrole getirince sana yazıcam bu hafta içi gidicez
bus1 Aysemme 3 ay 4 günlüğuz 4gun önce gittike 6700 geldi kilosu bıngıldak için bişey söylemediler hiç 🤷
Zeyna_ Aysemme bende carsamba gideceğim kontrole ama ortalama 6 kilodur diye düşünüyorum bir önceki kilosuna oranla. Masallah bebeginize 🧿
Sumeyra87 3 ay 10 gunluguz bizde.3.ay kontrolunde 7370 di kilosu ama bingildak icin bilemicem sadece kapanmamis dedi okadar.
Sumeyra87 Kizlar peki bebeklerinizin emme aliskanliklari nasil.kusmalari varmi.varsa miktari ne kadar.
Sumeyra87 Aysemme ya bizimkide oyle ama neden cok kusuyor bu cocuk ben anlamiyorum ki.peki bisey daha soriyim kendisimi birakiyor memeyi.kac dakika emiyordur.