Esnertssrn
Kızlar bebegim 12 günlük . Bazen burnu tıkanıyo kendi kendine atamiyo ( izotonik sodyum klorür) verdiler. Şırıngayla 2.5 cc cekilip verilmesi lazım burnuna..diger burnundan cikiyomus.denedim ama galiba otri bebeyle de cekmem gerekecek. Siz nasil yapıyosunuz. 2 burnuna da ayri ayri mi yapıyosunuz ..
eylulb
Ben sadece damla kullanıyorum bizim doktor aspiratorle çekmeyin dedi sadece sıkıp bırakın dedi damarlara zarar veriyormuş aspirator
Fsule
Burnunu duzenli olarak ac serum ve aspiratorle böylelikle grip nezle bronşit zatürre olmaz