Omerinannesi342 Arkadaşlar ben oğlumun çamaşırlarını bizimkilerle bir atıyorum ama arasında iç çamaşırı asla katmam ben onları ayrı yıkıyorum zaten iç çamaşırları 90 la yıkıyorum neyse sizce bir mi atsam ayrı mı yıkasam
SeverusSnape Omerinannesi342 21 aylık ben hala ayrı atıyorum. Yani uzun süre de ayrı atarım diye düşünüyorum.
Gin Omerinannesi342 ayrı atıyorum ben, onun kıyafetlerinde kullandığım deterjan vs de ayrı. 30 aylık baby
Serife2705 Omerinannesi342 bende birlikte atıyordum bı sıkıntı olmuyordu sımdı yeni kızım oldu makina sosun diye onun elbiselerin arasına atıyorum
Omerinannesi342 Serife2705 hayırlı olsun canım öyle bir durumda bende ikisinin elbiselerini bir atardım
Serife2705 Omerinannesi342 ama beraber attıgım da bı sıkıntı olmuyordu alerji falan yapmamıştı 1 yasından oncede bir ıkı kere mecburi kendi elbiselerimle atmıstım hatta