Ay dün gece de benim oğlum düştü yataktan.. Hemen içeri geçtim uykusu açılsın diye tv bile açtım. 2 saat uyutmadım, hiç bir sıkıntı yoktu. Fışkırarak kusma, göz kayması falan oluyor bir sıkıntı olsa. Boyunun 2 katı yüksekten düşerse, sıkıntılı bir durum olabilirmiş. Bunlar yoksa üzülmeyin. İçiniz rahat etmezse bir doktora gidin.🦋