annekuzusuuuu Kızlar 15 gün önce 1 yaş aşısı oldu oğlum aşı olduktan 1 hafta sonra sağ bacağı sivilce gibi çıktı kızardı kenarları ucuda iltahaplamis da beyazca kurumuş gibi normal mi bu
Babynurse annekuzusuuuu merhabalar kızımda da kızarıklık hafif sertlik oluştu biraz bekledim dokunmadım masaj yapmadım geçti dr ile görüştüğümde iltihap yoksa sorun olmaz demişti bence aile hekimi de olsa bi Dr görsün canım enfeksiyon olmasın, çok geçmiş olsun
annekuzusuuuu Babynurse sağol kuzum aşı yapan ebeyi arıyorum bakmıyor normal mi diye sorucam kafama çok takıyorum çünkü
Babynurse annekuzusuuuu o sıkıntıyı maalesef bende çok yaşıyorum Allahtan çocuk doktorum çok iyi aramamı cevaplar mesajıma en geç 10 15 dk içinde döner