curly_mom 27 aylık bir oğlum daha var o aşırı kolikti ilk 4 ay ağladı 10 ay çarşafla sallanarak uyudu , sonrasında ise meme ile uykuya geçti 2 ayına kadar. Bu oğlum daha sakin , doğduğuna eminim çisli bez sayısı ve kilo alımı çok fazla , sadece benim yanımda kucağımda çok olmak istiyor . Gündüzleri abiside çok etkiliyor kardeşini sevmek istiyor sürekli. Söylediklerinize sonuna kadar hak veriyorum, bir uyku düzeni yapmak istiyorum 4-6 aylık olunca.